من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهي که بلغزد بر من
من خودم بودم و يک حس غريب
که به صد عشق و هوس مي ارزيد

من خودم بودم و دستي که صداقت مي کاشت
گر چه درحسرت گندم پوسيد

من خودم بودم و هر پنجره اي
که به سرسبزترين نقطه بودن وا بود
و خدا مي داند سادگي از ته دلبستگي ام پيدا بود

من نه عاشق بودم و نه دلداده گيسوي بلندو نه آلوده به افکار پليد
من به دنبال نگاهي بودم که مرا از پس ديوانگيم مي فهميد

آرزويم اين بود... دور اما چه قشنگ
تا روم تا در دروازه نور
تا شوم چيده به شفافي صبح ...

 

 


اي دريغا
که همه ي مزرعه ي دل ها را
علف هرزه ي کين پوشانده است
وهمه ي مردم شهر بانگ برداشته اند
که چرا سيمان نيست
وکسي فکر نکرد
که چرا ايمان نيست
و زماني شده است
که به غير از انسان
هيچ چيز ارزان نيست

 

خوب به متني که نوشتم توجه کن.اگر معنيشو بفهمي خوبه

 


مي خواستم زندگي کنم ، راهم را بستند !

ستايش کردم ، گفتند خرافات است!

عاشق شدم ، گفتند دروغ است!

گريستم ، گفتند بهانه است!

خنديدم ، گفتند ديوانه است !

دنيا را نگه داريد ، مي خواهم پياده شوم !!!

دنيا را بد ساخته اند

کسي را که دوست داري ? دوستت ندارد ...


کسي که تو را دوست دارد?تو دوستش نداري

اما کسي که تو دوستش داري و او هم دوستت دارد ?

به رسم و آيين زندگاني به هم نمي رسند .

و اين رنج است

زندگي يعني اين .

 


يه جوري دلم مي خواهد اين جسارت را داشتم که وارد مغازه ي تابلو سازي مي شدم و

ميخواستم تا روي يک پارچه سياه برايم بنويسند در گذشت تدريجي روح و احساسم را به

اطلاع تمامي دوستان و آشنايان مي رسانم آن وقت مي دادم پارچه سياه را سر در خانه ام

بزنند و خودم هم سر تا پا سياه پوش دم در مي ايستادم و به آدم هايي که هميشه براي تسليت

گفتن و حضوردر مجلس عزاداري وقت دارند بگويم : چرا تا وقتي که روحي براي زندگي

کردن داشتم برايم ارزش قايل نبوديد و حتي براي يک بار هم که شده به ديدنم نيامديد ولي

همين که تا اسم مرگ به گوشتان خورد حاضر شديد ...راستي نکند مرگ کلمه رمز احضار

شما باشد . شمايي که به جسم فاني بيشتر از جان باقي ارزش مي دهيد و براي نابودي يک

کالبد بي خود گريه و زاري مي کنيد . خود را به خاک مي زنيد . اما نه نيرويي مرا تهديد به

ادامه زندگي مي کند ....

 

لحظه اي درنگ کن

آنجا در پايين ترين جاي گورستان سنگ قبري است

که سالها پيش مرا به خاک سپرده اند

به آنجا بيا و انگشتت را به بهانه فاتحه خواندن

روي تاريخ مرگمم بگذار

شايد من هم تاريخ مرگم را بيابم

و بدانم هنگام وداع چند سالم بود

اگر آمدي لحظه اي درنگ کن

 

ياد گرفتم هيچکس ارزش شکوندن غرورم رو نداره.

ياد گرفتم توي زندگي براي اون که بفهمم چقدر دوستم داره هر روز به يه بهانه اي دلشو

بشکونم.

ياد گرفتم گريه ي هيچکس رو باور نکنم.

ياد گرفتم بهش هيچ وقت فرصت جبران ندم.

ياد گرفتم دم از عاشقي بزنم ولي اما از کجا بگم از کي بگم...

مي خوام همين جا دلمو بشکونم خوردش کنم تا ديگه عاشق نشه.

تا ديگه کسي رو دوست نداشته باشه.

توي اين زمونه کسي نبايد احساس تورو بدونه وگرنه اون تورو مي شکونه.

مي خوام بشم همون آدم قبل کسي که از سنگ بود و دو رو برش ديواري از سکوت و بي

تفاوتي...

مي خوام تنها باشم...

 

 

فهميدن و نفهميدن

توهرچه مي خواهي باش...اما ادم باش...

چقدر نشنيدن ها و نشناختن ها و نفهميدن ها است که به اين مردم

آسايش و خوشبختي بخشيده است

مگر نمي داني بزرگترين دشمن آدمي فهم اوست؟

پس تا مي تواني خر باش تا خوشبخت باشي

امروز گرسنگي فکر از گرسنگي نان فاجعه انگيز تر است

براي خوشبخت بودن به هيچ چيز نياز نيست جز به نفهيدن

 


??? خواستم بگويم... ديدم نگفتن بهتر است...

چه سود...آنکه با من نمي ماند ....

همان بهتر که مرا نشناسد....

و آنکس که مي ماند .... خود خواهد شناخت ....
من همانم که هستم ....

نه آنکه تو ميبيني و ميخواهي باش

 

????????????????????????????????

حالم خراب است

با هيچ کس کلمهء مشترکي ندارم

و حتي دغدغه اي و حتي لبخندي...!

و در دلم سنگيني مي کند کوله باري از حرفهاي ناگفته
وباز هم سکوتٍ لبهاي حسرت زده ام
ميهمان هياهوي ديگران مي شود!
گوش هيچ کس بدهکار نيست!
اما حرفهايشان طلبکار گوش هاي من است!
از اشکهاي پنهاني ام نمي گويم!

بگذار چون معناي حرفهايم هميشه پنهان بماند!
علامت هاي تعجب جملاتم بي داد مي کنند
وقتي براي سوالاتم هيچ علامت سوالي جوابگو نيست
مرا براي ساختن نشکنيد!

من براي شکستن ساخته نشده ام!


????????????????????????????????


روزهاي بدي در زندگي آدم مي رسد

که هيچ کسي حتي نمي پرسد:

" خوبي ؟ "

براي چنين روزهاي بدي

نياز به يگانه مهربانِ دلسوزي داري

به شرطي که در روزهاي خوب فراموشش نکرده باشي

و نامش چه زيباست ...

خدا ...



نظرات شما عزیزان:

ati tnt
ساعت17:03---25 شهريور 1390
salam ali agha,weloge u ham kheili nice,mowafagh bashi balaaaaaaa

LaDy
ساعت14:33---25 شهريور 1390
لینکیدمت عسیسم

LaDy
ساعت14:33---25 شهريور 1390
لینکیدمت

saghar
ساعت19:06---24 شهريور 1390
سلام

وب زیبایی دارین امیدوارم موفق باشین
ممنون که به وبم سر زدید


فهیمه
ساعت15:11---24 شهريور 1390
سلام دوست خوبم،وبلاگ خیلی قشنگی داری ممنون به وبلاگم آمدی خیلی خوشحال شدم
خیلی وبلاگ جالبی داری بهت تبریک میگم
راستی لینک کردم اما اگر میشه لطفا بنر وبلاگمو بزار تو وبلاگت.میسی
بازم بیا منم بازم میام
تا بعدا باااااااااای


الیــــ ـکــ ـا
ساعت13:27---24 شهريور 1390
س لام وب خیلی زیبایی داری ممنون که سرزدی
واقعا متن زیبایی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com