اس ام اس عاشقانه بهار ۹۱

عاشقانه ترين اس ام اس عاشقانه 91

اس ام اس عاشقانه , عاشقانه , اس ام اس

عشق یعنی پاک بودن در فساد / آب ماندن در دمای انجماد . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

در شادی من شریک باش ای ساعت / در فکر لباس شیک باش ای ساعت

تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است / کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت . . .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم

حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که میدونم تو هم دلت تنگ منه  . . .

.

.

.

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من  . . .

 

 

http://www.nazpatogh.ir/wp-content/uploads/2011/12/star.gif

 

اس ام اس سرکاری و خنده دار ۹۱

جديد ترين اس ام اس سرکاری و خنده دار 91

اس ام اس سرکاری , اس ام اس سرکاری و خنده دار , اس ام اس

اینقد فحش به عمه ندین ، اون دنیا باید جواب پس بدین

اصلا حدیث هم داریم که “عمه یتسائلون” یعنی در مورد عمه ها سوال میشه !

.

.

.

زندگی متأهلی یعنی

به همسرت مسیج بدی: ای عشق، خداوند نگه‌دار تو باشد

اونوقت جواب بگیری:

یه بسته قارچ، آب‌لیمو، مرغ ، نون !

.

.

.

عزیزم ! قورباغه های عشقت در لجنزار قلبم قار و قور می کنند !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com