در بدرقــــــه چشمان تو نميتوان غربت را فراموش كرد و

كوچــــــه سرارسر ميشود از وداعي عاشقانــــه...


Click here to enlarge

 

 

گـل یا پــوچ؟

دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن

بگذار فقط تصــــــور کنم ..

که در دستانتــــ

برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..


Click here to enlarge
 


 

 

وقتي دير رسيدم و با ديگري ديدمت …

فهميدم که گاهي

“هرگز نرسيدن بهتر از دير رسيدن است”

حال دنیا را بپرسیدم من از فرزانه‌ای
گفت یا آب است یا خاک است یا پروانه‌ای!
گفتمش احوال عمرم را بگو این عمر چیست ؟
گفت یا برق است یا باد است یا افسانه‌ای!
گفتمش اینها که می بینی چرا دل بسته اند؟
گفت یا خوابند یا مستند یا دیوانه‌ای!
گفتمش احوال عمرم را پس از مردن بگو؟
گفت یا باغ است یا نار است یا ویرانه‌ای!

 

میگن هرچی به عشقت بگی دوست دارم اون بی تفاوت تر میشه وتوعاشقتر.ولی

من...دوست دارم عاشقتر بشم حتی اگه روز به روز از چشمات . بیفتم

پس دوستت دارم...عشق من

 

S A L I J O O N

ایــن غــم را نـــه تو می فهمی


و نـــه دیــگــری...


فــقــط منــم کــــه می ســوزم


آب می شــــوم...


و خــامـــوشــــم!


چون دلـــی برای شـــنـــیــدن نــمــی بــیــــنــم...!

 

به چشم خویش دیدم آن شب..
 
ای خدا...

که جام خود به جام دیگری زدی...

چو فال حافظ آن میانه باز شد
تو..
 
فال خود به نام دیگری زدی...
 
*********************************
 

به کوه گفتم عشق چیست؟ لرزید.


به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید.


به باد گفتم عشق چیست؟ وزید.


به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید.


به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد.


و به انسان گفتم عشق چیست؟


اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟ دیوانگیست!!!

#################################

 
" بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..

بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ

با این همه بنــد

چه قـــــ ـــ ـدر از هم دوریـــــــ ــــ ـم" ..


Click here to enlarge
کاش میدانستی

لحظه هایم

بی تو تنهاست....

Click here to enlarge
 


امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد 

یا باید خانه مان را عوض کنم 

یا پستچی را 

تو که هر روز برایم نامه می نویسی .... مگه نه ؟!!


Click here to enlarge

این روزها

آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را

فرصتی برای

خشک شدن نیست


Click here to enlarge

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com