قربون این خلاقیت برم من
 
عضویت در جذاب ترین گر.ه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
تبلیغ نشون میده یه آقای نابینا میخواد از خیابون رد بشه، بعد یکی میاد کمکش میکنه و از خیابون ردش میکنه، بعد میگه : هیچ کس تنها نیست، همراه اول..
سوالی که پیش میاد اینه که الان یعنی اون سیم کارت همراه اولشه که اومده دستش رو گرفته؟!!!!! یا چی؟!!! یکی دقیقن توضیح بده :دی
من دو تا سیم کارت همراه اول دارم، دیروز خوردم زمین، نامردا هیچ کدوم نیومدن دستمو بگیرن، بلندم کنن!!!
لطفن مسئولین رسیدگی کنن ... !!! 
:D big grin:) happy
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
فقط قیافه ی بچه رو ببین
 
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
سوار تاکسی شده بودم!
پولو دادم به راننده ، ۱۰۰ تومن برای بقیه پول نداشت!
گفت به جاش یکم جلو تر پیادت میکنم…
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
سخاوت هیچ حد و مرزی نمیشناسد
 
عضویت در جذاب ترین گر.ه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
پسر خالم کلاس سوم ابتداییه. رفته مدرسه بعد از زنگ اول پیچونده اومده خونه. دیده هیچکی خونه نیست تلفن هم زنگ میخوره. گوشی رو برداشته دیده آقای رضایی مدیر مدرسه هستش. گفته منزل آقای فلانی؟ پسر خالم هم برگشته گفته نه آقای رضایی اشتباه گرفتید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com