براي شيرين ترينم


 

گاه مي انديشم

               تو آنچه را که آرزومندم

                                   به من مي بخشي

من در جستجوي يار همدمي هستم :

                                زني که دست بر پيشانيم بگذارد

                                                               و با او احساس کنم

                                                                          که در خانه هستم ....

نمي خواهم که تو را رنج دهم

                               تنها مرا ، همانگونه که هستم

                                                                  پذيرا باش !

در زير سکوت تو گنجي است

                           خاموش و مغرور !

همچون ميراث سالهاي دور

                            گنجي پنهان

                       در خطر هجوم غارتگران

گنجي که من ديده ام

                             و خود را به نديدن ميزنم !

هر ثانيه که ميگذرد ،

                چيزي را با خود مي برد ....

زمان غارتگر عجيبي است

                             همه چيز را بي اجازه مي برد

               و تنها يک چيز را هميشه فراموش مي کند :

                                                         « حس دوست داشتن تو را »



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com