صاحب زمان سلام
پس كي مياي آقا من خسته شدم ديگه طاقت ندارم
زورم به خودم هم نميرسه.....

آقا يه دختر رو دوستش دارم منو دوست نداره كارش همينه...
دل ميده دل ميشكنه نميدونم من چندميش بودم ....

آقا به من ميگن چرا پستات همش از بدبختي هاست
خوب چي كنم دلم خون شده نميتونم اطراف رو نبينم...
ببين چه راحت خوابيده اصلا انگار نه انگار....

آقا قربون اون صبرت برم اختلاف طبفاتي رو نگاه كن...

آقا ميگه مادرم شده باعث راه بندان
داره ميبردش خونه سالمندان ...
جلو روش واستاده ميگه فرصت دباره نيست...
ددد لامصب اون مادرته كيسه زباله نيست...

آقا بعد مرگ سهراب نوش دارو اثر نكرد....
آقا زود بيا دارن بچه ها همه از دست ميرنا...

آقا ببين حالش چه بي حسه كسي اصلا به دادش نميرسه...

آقا بچه ها تو كلاس دستش ميندازن آقا افرادي هستن كه تو دردش ميگازن...
خواب گناهش چيه شده بي پدر مادر.....

آقا بيا شهر بازي هارو نگاه كن....

آقا دنبال باباش ميگرده نديدي؟؟تورو خدا زود بيا....

آقا مگه چند سالشه ببين چقدر قشنگه ميخنده سلام ميكنها....

آقا دانشگاه ها وضعش خرابه...
مادر خوشحاله بچه اش دانشجو شده نميدونه تو پارتي ....

آقا بيا ازش عشق بخر اينا كه نميخرن...

آقا تو صادرات پسته اوليم ولي نميدونم چرا تحريم كردنش
هفته پيش 30 هزار تومن زياد شد ميگن تحريم شديم....


 
آقا تو يتيم خونه واسه خودش ♥♥مادر كشيده رفته تو آغوشش بيا....

آقا تو هم ديدي كارگراي فولاد غدير يزد رو؟؟؟؟
آقا همشون با هم حقوقشون يك پنجم اين فوتباليست ها هم نبود....

آقا همين فوتباليست ها كه دستمزداشون نجوميه 
با شادي بعد از گلشون آبروي مارو تو دنيا بردن....

آقا توهم ديدي كسايي كه حمايت كردن از مسعود شصت چي
وجودشون هست هنوز هم كامل  آشنا
رئيس سوخت ميشه مدير عامل باشگاه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com