وقتي  دلتنگ ميشوم  تو را در ميان اشکهايم مي بينم ولي اشکهايم را پاک مي کنم تا کسي تو را نبيند ..........

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نميدانم از دلتنگي عاشقترم يا از عاشقي دلتنگ تر

فقط ميدانم در آغوش مني ، بي آنکه باشي

و رفتي ، بي آنکه نباشي . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چگونه دست دلم را بگيرم ودر كنار
دلتنگيهايم قدم بزنم
در اين خيابان
كه پر از چراغ و چشمك ماشينهاست
...نه آقايان:
مسير من با شما يكي نيست
از سرعت خود نكاهيد
من آداب دلبري را نمي دانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدايا
اين دلتنگي هاي ما را هيچ باراني آرام نميکند
فکري کن
اشک ما طعنه ميزند به باران رحمتت .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هر لحظه هرجا که ميرم حس نگاهت با من
اين دل بيطاقتِ من قيده تورو نمي زنه
بذار يبار نگات کنم از جونو دل‌ صدات کنم
هرچقدر دلتنگي‌ دارم هديه به اون چشات کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش مي توانستم تمام دلتنگيهايم را بر کوله بار خدا ميريختم تا با تنهائيش به کول بکشد

بدون هيچ خمي بر ابرو

اما افسوس که داده را پس نميگيرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلم برايت تنگ شده !
مي خواهم آنقدر اشک بريزم
تا غبار فاصله از قلبم تميـــز شود .
ولي مي ترسم ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


باران کـه ميبـارد...... دلـم بـرايت تنـگ تـر مي شـود..... راه مي افـتم ... بـدون ِ چـتـر ... من بـغض مي کنـم ....آسمـان گـريـه ..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من وجودم به تو مديون و دلم مامن توست

آرزويم نظري روي تو و ديدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

با صداي خوش تو غرق در آهنگ شدم . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ميگن دلتنگي قشنگ ترين هديه ي عشقه

حالا من با اين هديه ي قشنگ تو چيکار کنم!؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نقــاش خــــوبي نــــبودم...
..
اما
..
ايــن روزها...
..
به لطـف تــــــــــو...
..
انـــتظار را
..
ديـــدني ميكــشـم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من و اين داغ در تکرار مانده

من و اين عشق بيدار مانده ،

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

دلم بين در و ديوار مانده . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من حسرت ديدار تو دارم به که گويم
از بهر تو من ابر بهارم به که گويم

غير از تو کسي را به خدا دوست ندارم
از نرگس چشم تو خمارم به که گويم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به نام خدائي که هستي را با مرگ ، دوستي را يک رنگ

زندگي را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگين کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفريد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر مگو که دل از خود سفر نخواهد کرد
اگر منم که دلم بي تو سر نخواهد کرد
من و تو پنجره هاي قطار در سفريم
سفر مرا به تو نزديکتر نخواهد کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نميدانم چرا بيمارم امشب
سکوتي خفته در گفتارم امشب
غم اشک دلم آهسته مي گفت
پريشان از فراق يارم امشب .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دست من کوتاه از ديدار توست
قلب من اما هميشه ياد توست .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هرگاه دلت ياد کسي کرد و فرو ريخت ، آنگاه به ياد آر که من نيز به ياد تو چنينم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من بودم

تو

و يک عالمه حرف...

و ترازويي که سهم تو را از شعرهايم نشان مي داد!!!

کاش بودي و

مي فهميدي

وقت دلتنگي

يک آه

چقدر وزن دارد...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


لطفا هي نپرس دلتنگي چه معني دارد ؟
دلتنگي معني ندارد ...
درد دارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل من تنگ تو است

صندليهاي حياط

پر برف ديشب ...

و تو کي مي آيي؟

که شود آب همه برفهايي

که نبودت را فرياد زده !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نگاهت کافيست تا دوباره در هواي آمدنت بميرم ، تو هميشه دعوتي ، راس ساعت دلتنگي

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگي احساس قشنگيه

وقتي بدوني اونيکه دوسش داري

هيچوقت فراموشت نمي کنه
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده اي که در آن هيچ بادي نمي وزد ...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نگاهم کن که چشمانت قشنگ است

صدايم کن که دل در سينه تنگ است

مرا با خود ببر آنسوي غربت

که اينجا شيشه هم از جنس سنگ است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چقدر سرد است!

وقتي...

دلتنگتم و نيستي

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اشکهايم که سرازير ميشوند......

ديري نمي پايدکه قنديل مي بندد...

عجيب سرد است هواي نبودنت

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com