ادبيات عشق


جذاب ترين کلمه : آشنائي

متين ترين کلمه : دوستي

آرام بخش ترين کلمه : محيت

پاک ترين کلمه : وجدان

تلخ ترين کلمه : تنهائي

زشت ترين کلمه : خيانت

سخت ترين کلمه جدائي

و زيباترين کلمه : تو

عشق یعنی

عشق يعني مرگ را همخانه کردن...

 

عشق يعني تيغ را ديوانه کردن....

 

عشق يعني ديدن سرخي خون در زير دوش اب حمام....

 

عشق يعني گفتن من ديوانتم تا بي نهايت...

 

عشق يعني التماس با تو ماندن...

 

عشق يعني التماس با من بساز...

 

عشق يعني تو فکر يه سقفم فرهاد را گوش دادن و گريه...

 

عشق يعني گريه .گريه. گريه...

 

عشق يعني ....مرگ....تيغ تيز... ماه شب 14...خلوتي خيابانهادر شبهاي تابستان ...بدترين نوع خورد

 

شدن،شکستن،

 

عشق يعني عرق سردي که وقتي التماس ميکني روي پيشونيت سردي ميکنه.... 

 

**************************

روزاي خيلي طلايي يادته؟

روز ترس از جدايي يادته؟

موهاي شونه نکرده يادته؟

چشمک از پشت يه پرده يادته؟

روز تمرين اشاره يادته؟

شب چيدن ستاره يادته؟

شعراي کتاب درسي يادته؟

عکسمون تو قاب عکسو يادته؟

بله ي بدون مکث و يادته؟

دستمون تو دست هم بود يادته؟

غصه هامون کم کم بود يادته؟

چشم نازت مال من بود يادته؟

ديدن من غدغن بود يادته؟

روزگار قهر و آشتي يادته؟

هيچ کس و جز من نداشتي يادته؟

روياهاي اسموني يادته؟

قول دادي پيشم بموني يادته؟

روزاي بي غمو غصه يادته؟

ببينم، اول قصه يادته؟

عصر ابراز علاقه يادته؟

خبر خوش کلاغه يادته؟

دست گرمت تو زمستون يادته؟

شونه ي من زير بارون يادته؟

واسه ي خنده اجازه يادته؟

اوناکه ميگفتي رازه يادته؟

يادته فالاي حافظ تو حياط؟

يادته قسم به جون شاخه نبات؟

گل سرخا رو نچيديم يادته؟

يه روزي همو نديديم يادته؟

شرطامون سر صداقت يادته؟

تو مجازات خيانت يادته؟

پنهوني سر قرارا يادته؟

تاخيرات توي بهارا يادته؟

گوش نداديم به نصيحت يادته؟

گشتنت دنبال فرصت يادته؟

دستاتو ميخوام بگيرم يادته؟

راستي تو ، بي تو ميميرم يادته؟

دونه دادن به کبوتر يادته؟

خاطرات توي دفتر يادته؟

فال با نيت رسيدن يادته؟

طعم قهوه رو چشيدن يادته؟

واسه فال، قهوه خوردن يادته؟

روزي صد بار بي تو مردن يادته؟

يادته دعاي زير طاقيا؟

کنار بوته هاي اقاقيا؟

زير اون درخت گيلاس يادته؟

با دوتا شاخه گل ياس يادته؟

يادته گفتن راز به قاصدک؟

يادته چه قدر بهم گفتي کمک؟

فکر بودنت تو قايق يادته؟

تو به من گفتي فرشته يادته؟

پيش هم بوديم نذاشتن يادته؟

اونا مارو دوست نداشتن يادته؟

نامه ي بدون امضا يادته؟

اسم مستعاره رسا يادته؟

طرح اون انگشتر من يادته؟

پاسخ مختصر من يادته؟

فال حافظ شب يلدا يادته؟

اسممو گذاشتي مهسا يادته؟

چيزي خواستيم از خدامون يادته؟

مستجاب نشد دعامون يادته؟

چشممون زدن حسودا يادته؟

چشامون شد مثه رودا يادته؟

گفتي ما بايد جدا شيم يادته؟

گفتي بايد بي وفا شيم يادته؟

يه روزي ازم بريدي يادته؟

خط رو اسم من کشيدي يادته؟

گفتي عشق تو هوس بود يادته؟

گفتي خوب بود ولي بس بود يادته؟

حلقه من دست تو ديدم يادته؟

کلي سرزنش شنيدم يادته؟

چش من به چشمت افتاد يادته؟

کاري که دست دلم داد يادته؟

حالا اومدم همون جا واستادم

تا تقاضاي تو رو جواب بدم

در آوردم از دستم انگشترو

جا گذاشتم همونجا دفترو

اما قول دادم به قلبمو خدا

ديگه دل ندم به عشقه آدما

حيفه شعري که نوشتم يادته؟

شعرِمن بدم باشه زيادته


***********************



نظرات شما عزیزان:

sheyda
ساعت16:40---24 شهريور 1390
سلام گلم شیدام
آره مایل که هستم...
منو با اسم****شیدا****لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com