جانوری برای تمام امور ! پسرانه دخترانه
+++=================+++
گربه: چیه ؟ نگا میکنی پدر سگ ؟
سگ : اگه جراتشو داری بیا تو کوچه تا بهت بگم !
+++=================+++
هی وای چه هلوییییییییی ! مادر جان
+++=================+++
خدایی خیلی مردی ! من بالا پشت بوم میرم پایین رو نگاه میکنم  داستان میشم
+++=================+++
سلامتیه دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین.... چون یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم.....!
 به سلامتی کسی که بهش زنگ میزی.....خوابه....ولی واسه این که دلت رو نشکنه میگه:خوب شد زنگ زدی....باید بیدار میشدم.
 سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن که شبیه باباهاشون شن.نه مث جوونای امروز ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون شن.
 به سلامتی مهره های تخته نرد که تا وقتی رفیقشون تو حبس حریف به احترامش بازی نمی کنن
 به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره
+++=================+++
ماااااااادر دماغ یارو به رحمت خدا رفت
+++=================+++
وایسا کاریت ندارم ! میخوام پوستتو بکنم یه پالتو درست کنم ! به خدا کاریت ندارم
+++=================+++
وای وای وای وای آبش خیس چقدر !!! وای وای وای
+++=================+++
این همون یارو خل ملنگس ! احمق 900 جای بدنش رو سوراخ کرده از این داستانا زده
+++=================+++
آدم دلش میخواد بخورتش !! ناز برم تو رو
+++================+++
این سگه ؟ یا شتر خر پلنگه ؟؟
این قیافه خودش رو دیده رفته خود کشی کنه فکر کنم
+++=================+++
با زبون این بنده خدا داستانتون رو تمیز میکنین ؟؟ حیف ها
+++=================+++
جنگول رو نبین چه ریز بشکن ببین بازم ریز دیگه !! ریز ریز
+++=================+++
زهر مار ! انگار دارن داستانش میکنن مردک خر
+++=================+++
این از اون دسته عزیران با کلاس هست که نوشابه رو با چنگال میرن داستان رو با کلنگ میکنه حول رو با جارو برقی تمیز میکنه
+++=================+++
ماااا 2 تا داداشیم هر جا میریییییییییییییم میشاشییییییییییییییم
+++=================+++
تو این سوراخ گردو گذاشته بودم !! پس کوش ؟؟
+++=================+++
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآ چه گوشتی !!!!
+++================+++
پـَـَـ نــه پـَـَـــ
دوستم زنگ زده ميگه چکار ميکني ؟ ميگم ماشينمو آوردم تعميرگاه . ميگه مگه خرابه ؟ پَــــ نَ پـَــــ آوردمش تعميرگاه عيادت دوستاي مريضش

 

قرمه سبزي آوردند رو ميز مي پرسه:قرمه سبزيه؟؟؟؟؟؟؟؟ پَـــــ نَ پــَـــ کوکو سبزيه آبشو زياد کردن کم نياد

زنه رفته دکتر زنان ، دکتر ازش ميپرسه بچتون لگد هم مي زنه ؟ زنه جواب ميده پَــ نَ پَــ، فحش خواهر مادر ميده
تو آرايشگاه کار مي کردم ... از مشتري مي پرسم برات ماسک بذارم؟ ميگه ماسک براي جوش صورت و اينا ؟! پـَــــــــ نَ پَـــــــــ په ماسک اسپايدرمن
رفتم چشم پزشک ميگه واسه سرخي چشمتون اومدين ؟ پـَـــ نَ پـَــــ سرخيش عاديه وسطش سياه شده
روي تردميل ميدوم ... اومده مي گه مي خواي لاغر بشي؟؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ مي خوام ببينم چند اسب ِ بخار قدرت دارم! مي تونم پوز ِ يوز پلنگو بزنم يا نه
به مامانم ميگم يه سگِ خوب و نژاد دار پيدا کنيم واسه جفتگيري.. ميگه واسه سگمون؟؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ واسه پسر اشرف خانوم اينا که بچه دار نميشن
رفيقم شمارمو مي خواست، گفتم: يادداشت کن 0932
گفت : تاليا داري؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ همراه اول شماره خالي نداشت بهم تو تاليا خط داد
رفتيم غار عليصدر، به رفيقم خفاش نشون دادم. ميگه واي خفاشه؟!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اينجا سکونت دارن فعلا!!!
با دوستم سه ساعت تو صف نونوايي وايساده بوديم صف 40 متري نوبتم شده. يارو ميگه نون مي خواي ؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ تا الان قطار بازي مي کرديم واگن آخرم بوديم
رفتم نوشابه بخرم به يارو ميگم اينکه تاريخش مال دو سال پيشه. ميگه : يعني فاسد شده ؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مونده جا افتاده
دارم از گرما ميميرم، خودمو مثله چي دارم باد ميزنم. بابام مياد ميگه چيه ؟ گرمته ؟؟؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان ميکنم
تو دستشويي به خواهرم ميگم آفتابه رو ميدي؟ ميگه ميخواي خودتو بشوري؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ميخوام آبش کنم بذارم تو يخچال
به يارو راننده ميگم. آقا اگه ميشه يكم سريعتر. الان هواپيما ميپره...
ميگه، به سلامتي مسافرين؟...
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ فندك هواپيما ديشب دستم جامونده، ميرم بدم به رانندش
رفتم بالاي برج ميخواستم خودمو بندازم پايين، يارو ميگه ميخواي خودکشي کني؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببينم سرعت صفر تا صدم از اين بالا تا پايين چقدر ميشه، بجاي پروژه بدم دانشگاه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com