گفتگوی بین خدا و یک پولدار ایرانی

میگن روزی یک پولدار ایرانی رفت پیش خدا
بعد از اینکه در قصر خدا را زد، صدایی آمد وکه کیستی؟
پولدار ایرانی گفت من هستم
یکی از پولدارهای ایرانی که در حقشون ظلم میکنند و تو چیزی نمی گی

خدا گفت بیا توو ببینم چی میخوای بگی
پولدار ایرانی:
وقتی وارد شدم اتاق زیبایی دیدم که روشنایی اونجا آدم رو به خودش خیره نگه میداشت
واقعاً برای چند دقیقه ای نتونستم حرفی بزنم
خدا هم که میدونست من در شگفتم چیزی نگفت
بعد از چند لحظه به خود آمدم
گفتم عجبا
ما فکر میکردیم فقط ما در جای زیبایی زندگی میکنیم

اجازه نشستن در یکی از صندلی های اونجا رو کردم
اجازه صادر شد
من هم نشستم
گفتم من اومدم تا از خیلی از مردمان و بخصوص از تلویزیون ایران به تو شکایت کنم


خدا: چه شکایتی؟
پولدار ایرانی: میدونی خدا جون، ما هر کاری میکنیم یه انگی به ما می چسبونند
آخه این چه رسمشه؟


مگه پول و ثروت یکی از نعمت های تو نیست

خدا: بله ، پول یکی از نعمت های خوب من هست که به بندگانم ارزانی داشتم

پولدار ایرانی: خوب پس چرا این همه در ایران راجع به پولدار بد میگن
میگن هر چی مریضی هست یقه پولدار ها رو گرفته
در صورتیکه سالم ترین زندگی رو ما داریم
میگن خانواده هاشون همیشه از هم میپاشند
در صورتیکه بخاطر اینکه مشکلی مالی نداریم، براحتی میتونیم مشکل های دیگه رو حل کنیم
تلویزیون ایران هم که هر فیلمی ساخته ، ما رو بدبخت فلک زده نشون داده


خدا: بنده خوب من، بعضی هاتون به مردم ظلم میکنید و اون بعضی ها در نظر مردم به همه نسبت داده میشه

پولدار ایرانی: ببینید خدا جون
آخه بعضی ها چه ربطی به کل داره، چرا مردم اینطور فکر میکنند
از درآمد ما حدود 25 درصدش رو که دولت میگیره
پس ما نقش زیادی در گردوندن چرخه اقتصادی مملکت داریم
یکسری از مکان های عمومی رو ما به واسطه پولمون می سازیم
مثل بیمارستان، مدرسه و جاهای دیگه
خوب این بواسطه پول ما صورت میگیره
تازه ما که حق کسی رو نخوردیم
و اینکه داریم به بندگان دیگر تو نیز حقوق میدیم
خود من، الان یه شرکتی دارم که 100 نفر توووش کار میکنند
خوب من بواسطه این پولم که از نعمت های تو استفاده کردم دارم به اینها حقوق میدم
ثروت یکی از قدرت های تو هست که کمی از آن را من بدست آوردم
و من بواسطه ثروتم خیلی کارها میکنم که آدم فقیر عمراً در طول زندگیش بتونه بکنه
آخه آدم فقیر نمیتونه زندگی خودش رو بچرخونه تا چه برسه به دادن حقوق به فرد دیگه
پس چرا اینقدر پشت سر من و امثال من صفحه میزارن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com