به یاد هم بودن

قشنگترین هدیه ایست که

نیاز به با هم بودن ندارد

 

من درسرزمینی زندگی میکنم که درآن
دویدن سهم کسانی است که نمیرسند
ورسیدن حق کسانی است که نمیدوند
 
 
 
پیوسته سخن از حق می زنند
حقیقت را باید دید
چرا سخن گفتن؟
 
 
:
كه اينـــگونه آغاز گردد : :
«و قســـــم به روزي كه قلـبت را مي شكنند و جز خدايت مَرهـــمي نخـــواهي يافت ! »:
خــــــــدايا ... !!!
جاي آیه ای به نام " عشــق " در قـرآنت خاليست؛
 
 
 
ديروز با يه دسته گل اومده بود به ديدنم، با يه نگاه مهربون ؛‌همون نگاهي كه سالها آرزوشو داشتم و از من دريغ ميكرد...گريه كرد و گفت دلش برام تنگ شده، ولي من فقط نگاش كردم...وقتي رفت سنگ قبرم از اشكاش خيس شده بود...
"چه خوبه آدم قدر لحظه هاشو بدونه!"
 
 
 
 
 
اسرار اسیر ما هستند

اما

اما وقتی بر ملا شدند این ما هستیم که اسیر اونا میشیم
.

را
زت را به هرکسی نگو چطور انتظار داری چیزی رو که خودت نمیتونی نگهش داری یکی دیگه نگهش داره.
 
 
 
اگر کسی خوبی های تو را فراموش کند تو خوب بودن را فراموش نکن.....
به سلامتی اون دلی که هزار بارشکست ولی هنوزم شکستنو بلد نیست

بهتره غرورت رو به خاطر کسی که دوست داری از دست بدی تا این که کسی رو که دوست داری به خاطر غرورت از دست بدی.
 
 
هوا گرفته بودو باران میبارید
کودکی آهسته گفت:
خدایا گریه نکن درست میشود...


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت14:00---4 ارديبهشت 1391
سیلام داداشی گل وبت خیلیییییییییییی خوشمله مخصوصااین آپ اخریت بااجازت ازشون کپی گرفتم واسه خودم نه وبم باافتخاااااااااااااااااااااارل ینک شدی منتظرم تالینک کنی موفق باشی


مریم
ساعت13:52---4 ارديبهشت 1391
سیلام داداشی گل وبت خیلیییییییییییی خوشمله مخصوصااین آپ اخزیت بااجازت ازشون کپی گرفتم واسه خودم نه وبم باافتخاااااااااااااااااااااارل ینک شدی منتظرم تالینک کنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com