دیشب ساعته ۳ نصفه شب دختر خالم بعده یه سال اس داده…

دختر خالم : سلام ،میدونی جریان چیه؟؟

من : سلام نه بگو بینم چیه نصفه شبی؟

دختر خالم:به مقدار الکترسیته ای که از یک رسانا عبور میکند جریان میگویند!

==========================

یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت : یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره یا نه جواب منو بده ! باشه ؟

گفتم : باشه

گفت: اوضاع اونجا چه جوریه ؟!؟

==========================

سلام ، حالم خیلی بده ، مغزم دیگه کار نمیکنه

رفتم دکتر ، میگه ۲ راه بیشتر نداری

یا ICU

یا

I SEE YOU

==========================

تو ایران خطی خرابتر از ایرانسل نیست... ایرانسلتیم

==========================

دیشب یکی از فامیلامون اومده بودن خونمون یه دختر ۳ ساله با مزه داشتن.

دختره همش زل زده بود به من ول نمیکرد منم اومدم بخندونمش خودمو شکل موش کردم…یهو گفت واا، چرا خل و چل بازی در میاری؟؟؟؟

از اولشم گفتم مثل دیوونه ها هستیا واسه همین همش نگات میکردم!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com