بچه ها

بیاین اینجا هرچی تو دلتونه
و نمیتونین به زبون بیارین بگین
اینجا هیچ محدودیتی نیست......

خدایا توبه می کنم

 

از اینکه حسد کردم

 

از اینکه زیبائی قلم را برخ دیگران کشیدم

 

از اینکه مرگ را فراموش کردم

 

از اینکه منتظر ماندم تا دیگری ابتدا به من سلام کند

 

از اینکه ایمانم به بنده ات ، بیشتر از ایمان به تو بود

 

از اینکه حق والدینم را ادا نکردم

 

از اینکه در جای که لازم بود امر به معروف ونهی از منکر نکردم

 

از اینکه واجبی را به خاطر مستحبی رها کردم

 

از اینکه تعهد هائی که با خدای خویش بستم ، بشکستم

 

از اینکه ایثار نکردم

 

از اینکه درنمازم به چیزی جز به تو فکر کردم

 

از اینکه تعهد کردم مواظب اعمالم باشم ولی نشدم

 

از اینکه درسختی ها به جای تو به بنده ات رو آوردم

 

از اینکه از سر کینه برای کسی ، دعا یانفرین کردم

 

از اینکه غیبت کردم واز دیگران بد گفتم وخود را نیک جلوه دادم

 

از اینکه کارهایم را برای ریاست طلبی وشهرت انجام دادم

 

از اینکه درکارها تنها خود را محور قرار دادم نه خدا را

 

از اینکه چشمانم را از نگاههای فساد انگیز نپوشاندم

 

از اینکه سنجیده وحساب شده وبا فکر سخن نگفتم

 

از اینکه قول دادم ولی خلاف عمل کردم

خدا توبه میکنم ولی باز هم می دانم که توبه را می شکنم


نظرات شما عزیزان:

مسافر
ساعت18:39---12 آذر 1391
مردی مقابل گل فروشی ایستاد. او می خواست دسته گلی برای مادرش که در شهر دیگری بود سفارش دهد تا برایش پست شود.

وقتی از گل فروشی خارج شد٬ دختری را دید که در کنار درب نشسته بود و گریه می کرد. مرد نزدیک دختر رفت و از او پرسید : دختر خوب چرا گریه می کنی ؟

دختر گفت: می خواستم برای مادرم یک شاخه گل بخرم ولی پولم کم است. مرد لبخندی زد و گفت :با من بیا٬ من برای تو یک دسته گل خیلی قشنگ می خرم تا آن را به مادرت بدهی.

وقتی از گل فروشی خارج می شدند دختر در حالی که دسته گل را در دستش گرفته بود لبخندی حاکی از خوشحالی و رضایت بر لب داشت. مرد به دختر گفت : می خواهی تو را برسانم؟ دختر گفت نه ، تا قبر مادرم راهی نیست!

مرد دیگرنمی توانست چیزی بگوید٬ بغض گلویش را گرفت و دلش شکست. طاقت نیاورد٬ به گل فروشی برگشت٬ دسته گل را پس گرفت و ۲۰۰ کیلومتر رانندگی کرد تا خودش آن را به دست مادرش هدیه بدهد.

شکسپیر می گوید: به جای تاج گل بزرگی که پس از مرگم برای تابوتم می آوری، شاخه ای از آن را همین امروز به من هدیه کن!
التماس دعا


فاطمه
ساعت21:44---11 شهريور 1391
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..


mehraban
ساعت10:07---6 شهريور 1391
خــدایــ ــا از تـ ـو معـجــزه می خـواهــم ...

معجــزه ای بــزرگ در حـد خـ ـدا بـ ــودنـت !

تـ ــ ـو خـود بهتـــر میـدانـی

معجــزه ای که اشک شوقــم را جــاری کنـد !

نـا امیــد نیـستــم ...

فـقــط دلتـنـگــــم !!!


persian.girl
ساعت19:59---9 مرداد 1391
سلام.آپم.
این یه پست ویژه هست برای معروفیت وبلاگت.پس از دستش نده و تا آخر بخونش تا دلیل معروفیت وبلاگتو بدونی.
فقط با یه نظر اسم وبلاگت تو یه پست جداگانه از وبلاگم درج می شه.پس زود بیا.فرصتو از دست نده.


persian.girl
ساعت13:04---9 مرداد 1391
اگر قرار بود توی زندگی زمان در یک مقطع سنی توقف کنه دوست داشتین اون زمان در چه مقطعی از زندگیتون باشه؟ حتما بیا نظرتو بگو.منتظرتم

الی
ساعت12:51---9 مرداد 1391
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________
دوست عزیز به وبم سر بزن آپمو این مطلبت فوق العاده بود


مهسا
ساعت19:32---6 مرداد 1391
ســــه حرف دارد

اما برای پر کردن تنهایی من حرف ندارد

“خـــــــــــدا “


آ.آ
ساعت21:31---13 تير 1391
اگه از افکار بگذریم،
محدودیت جائیه که داریم زندگی می کنیم.


Zahra
ساعت11:16---11 تير 1391
سلام علی خان مرسی ک ب وبم سرزدی وب قشنگی داری خوشحال میشم بازم سربزنی دوست داشتی منو بلینک

رها
ساعت21:39---4 تير 1391
وبه تو هم قشنگه مرسي نظر دادي راستي ببين كدوم قالبم ب نظرت بهتره بگو

راضیه
ساعت11:40---22 خرداد 1391
سلام وبت خیلی جالب بود مرسی از این که بهم سر زدی.

parmis
ساعت10:44---22 خرداد 1391




سلام دوست گلم اومدم ازت دعوت كنم كه به لينك زير بياي........http://www.lengehchat.ir..........بهتري ن چت روم ايرانيه،يه محيط كاملا سالم ومتنوع باكلي كاربر پايه وباحال.......اگه عضو نشي ضرر كردي نميدونه چقدر توپه......تازه ميتوني يه عالمه دوست باحالم از هر شهري كه دوست داشتي پيدا كني......بدو عجله كن دير نكنيا اونجا باكلي كاربر ديگه منتظر حضور پر مهرت هستم.........



مديريت روم........delbakhteh

http://www.lengehchat.ir

****************************************

باﻳﺪ ﺑﺪﺟﻨﺲ ﺑﺎﺷﻲ ﺗﺎ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﺎﺷﻦ ؛

ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻛﻨﻲ ﺗﺎ ﺩﻳﻮﻭﻧﻪ ﺍﺕ ﺑﺎﺷﻦ ؛

ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻲ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﻓﻜﺮﺕ ﺑﺎﺷﻦ ؛

ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻲ ﺭﻧﮓ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﻲ ﺗﺎ ﺩﻭﺳِﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ ؛



... ﺍﮔﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ ،

ﺍﮔﻪ ﺑﺎﻭﻓﺎﻳﻲ ،

ﺍﮔﻪ ﻳﻚ ﺭﻧﮕﻲ ،

ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ .



***************************************

http://www.lengehchat.ir


kawan
ساعت12:37---21 خرداد 1391
سلام دوست گلم
خداییش عجب وبلاگ باحالی داری ها!!!
تا حالا همچین سلیقه ای ندیده بودم
یک چیزی بهت میگم که خیلی به نفعت تموم میشه فقط تا آخر بخون ، انجام بده و سپس قضاوت کن چون یک روزی از من تشکر خواهی کرد.......
ما ایرانی ها اکثرا مسلمونیم و دوست داریم پولی رو که درمیاریم حلال باشه یعنی در عوضش کاری کرده باشیم...
علاوه بر این ما در ایران ساکنیم و باید کاسبی که میکنیم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشه .....
حالا اگر نیازی به سرمایه نداشته باشه که چه بهتر........
خوب ممون که تا اینجا خوندی بقیه رو هم بخون
سایت نوین درآمد با مدیریت وحید صادقیان که در ایران ساکن هست وقتی واردش میشی
با فونت بزرگ نوشته"قوانین این سایت مورد تایید جمهوری اسلامی ایران میباشد"
و شما در آن به صورت رایگان عضو میشوید و بدون نیاز به یک قرون سرمایه برای محصولاتش تبلیغ میکنید و هرمحصول که فروش بره 10% از پولش به حساب شما میاد.... تموم شد به همین راحتی حالا اگر حساب نداری مشکلی نیست ثبت نام بکن هروقت حساب باز کردی اون رو به سایت میدی(در ضمن سایت هیچوقت رمز حساب رو نمیخواد)
اگر اطلاعات بیشتر خواستی به وبلاگ خودم بیا :
http://kawan-tabligh.lxb.ir
و اگر اطلاعات بیشتر نخواستی از لینک زیر ثبت نام کن
(توجه : لینک را کپی و دقیقا وارد آن شوید چون ممکن است با یک کلمه ی کم یا زیاد وارد سایت های مشابه و تقلبی غیر قانونی شوید )
لینک ورود و ثبت نام رایگان :
http://www.novindaramad.ir/?rgm=kavlvan
امیدوارم تو هم درآمد خوبیس داشته باشی.....
در آمد اخیر من 4 میلیون تومان
بای


نجلا
ساعت13:21---18 خرداد 1391

هوسـِ درآغوش کشیدنت را تف می اندازمـ

ّخرامانِ آن پاهاے کشیده را میپوشانَمـ

فریب ِ چشمهایم را لعنت مینشانَمـ

اما لبهاے ِ تشنه ام به مردانگے ات را مَهارے نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: دو شنبه 15 خرداد 1387برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com