عکس العملل پسرها هنگام رد شدن از جلوی یک دختر
 

 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
دلیل اصلی که فیفا فوتبال رو مختلط برگزار نمی کنه :P tongue
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
سر شب لپتاپ رو خاموش کردم رفتم نشستم تو پذیرایی در جوار خانواده
5 دقیقه اول خونواده :-O surprise
5 دقیقه دوم خونواده 
:| straight face

1 دقیقه بعد مامانم : لپتاپت سوخته ؟
من : نه
3 دقیقه بعد بابام : اینترنتت شارژش تموم شد ؟
من : نه
اندکی بعد بابام : چی شده حالت خوب نیست؟
من : نه چطور ؟
یذره بعد مامانم : تو چته ؟ چرا سرت تو لپتاپ نیست ؟
من : خب گفتم یکم بیام پیش شما بشینم
بابام : مطمئنی طوری نشده ؟
مامانم : خب بگو چرا اینجوری میکنی آخه ؟
هیچی دیگه پا شدم اومدم لپتاپ رو روشن کردم 
:( sad

 
 
 
 
واكنش زنها بعد از نگاه شوهرشون...

زن اروپایی: عزیزم این نگاهت رودوست دارم

زن ایرانی: چیــــــــــــــه ؟ بیا منو بخـــــــــــور
 
 
 
 
 

 
اگر پتروس تو ایران بود /:) raised eyebrows
 
 
 
اینا هم یه جور پسرن خوب :D big grin
 
 
 
برای این بیماری هیچ راه حل قطعی پیدا نشده :> smug
 
 
 
 
خدایش این حس رو منم دارم!!!! من بچه بودم این تو تلویزیون بود..من الان موهام سفید شده این همین جوری تو تلویزیون هست!!!! :-? thinking
 
 
 
من هیچ حرفی ندارم فقط خدایش بیامرزد [-( not talking
 
 
 
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما.......
شیرین ترین حرف : ...........اما دوستت دارم !

به همین راحتی جابه جایی كلمات زندگــی را دگرگون میكند . . . !!
 
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir  
    
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
 
سلامــــتی اون مادری که جَوون 16 ســـالشو تو جنــــگ از دست داد ولی تو دلش میـــگه دمـــت گرم پســــرم که از نامـــوس و وطنـــت دفاع کردی ...

قربون تو برم مادر ♥

 
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
 جامعه دو طبقه دارد
طبقه ای که می خورد و کار نمی کند
طبقه ای که کار می کند و نمی خورد.

دکتر علی شریعتی
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir  
    
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir  
    
امان از روزگار
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
ما که تحمل یه گلو درد ساده رو نداریم و نا شکری می کنیم ...
تو چه تحملی داری که بیشتر از 20 ساله با هر سرفه ات سینه سوختت بیشتر آتش میگیره ؟؟
به امید سلامتی همه جانبازهای ایران زمین . . .
                  

راستی نظر یادتون نره ، منتظرم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com