قشنگ ترین اصطلاحات عاشقانه(انگلیسی)

 I wish I was your lover

كاش معشوق تو بودم

You know I got this feeling that I just can’t hide

میدونی یك احساسی دارم كه نمی تونم پنهان كنم

I try to tell you how I feel

سعی می كنم كه بهت بگم احساسم چیه

I try to tell you about I’m me

سعی می كنم كه بهت بگم ولی من

Words don’t come easily

كلمات به آسانی نمی آیند

When you get close I share them

وقتی تو نزدیك می شی او نا رو تقسیم می كنم

I watch you when you smile

من تماشات می كنم وقتی تو لبخند می زنی

I watch you when you cry

من تماشات می كنم وقتی تو گریه می كنی

And I still don’t understand

و من هنوز نفهمیدم

I can’t find the way to tell you

راهی رو برای گفتن پیدا نكردم

I wish I was your lover

ای كاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine

ای كاش تو مال من بودی

Baby I got this feeling

عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide

كه نمی تونم پنهانش كنم

Don’t try to run away

سعی نكن فرار كنی

There’s many thing I wanna say

خیلی چیزهاست كه باید بهت بگم

No matter how it ends

فرقی نمی كنه چطوری تموم بشه

Just hold me when I tell you

فقط به من گوش كن وقتی كه بهت می گم

I wish I was your lover

ای كاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine

ای كاش تو مال من بودی

Baby I got this feeling

عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide

كه نمی تونم پنهانش كنم

Oh I need is a miracle

چیزی كه من می خوام یك معجزه است

Oh baby all I need is you

عزیزم همه ی چیزی كه من می خوام
تویی

All I need is a love you give

همه ی چیزی كه می خوام یك عشقی است كه تو به من بدی

Oh baby all I need is you

عزیزم همه ی چیزی كه می خوام تویی
 I wish I was your lover

عزیزم تو

Baby you

ای كاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine

ای كاش تو مال من بودی

Baby I got this feeling

عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide

كه نمی تونم پنهان كنم

I wish I was your lover

ای كاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine

ای كاش تو مال من بودی

Baby I got this feeling

عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide

كه نمی تونم پنهانش كنم


I wish I was your lover

ای كاش معشوق تو بودم

I wish that you were mine

ای كاش تو مال من بودی

Baby I got this feeling

عزیزم من این احساس دارم

That I just can’t hide

كه نمی تونم پنهان كنم

Just wanna be your lover

فقط می خوام كه معشوق تو باشم

Just wanna be the one

فقط می خوام تنها (یكی ) باشم

Let me be the lover

بذار معشوقت باشم

Let me be the one

بذار تنها ( یكی ) باشم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com