وداع


مي روم خسته و زار

 سوي منزلگه خويش

به خدا مي برم از شهر شما

دل شوريده و ويرانه خويش

مي برم تا در آن نقطه دور

 شستشويش دهم از رنگ نگاه

 شسشويش دهم از لکه عشق

زين همه خواهش بيجا و تباه

مي برم تا ز تو دورش سازم

ز تو اي جلوه اميد محال

مي برم زنده به گورش سازم

تا ازاين پس نکند ياد وصال

ناله مي لرزد، مي رقصد اشک آه

بگذار که بگريزم

 من از تو اي چشمه جوشان گناه

شايد آن به که بپرهيزم

من بخدا غنچه شادي بودم

دست عشق آمد و از شاخم چيد

شعله آه شدم صد افسوس

که لبم باز بر آن لب نرسيد

عاقبت بند سفر پايم بست

مي روم ،خنده به لب ،

خونين دل

مي روم از دل من دست بردار

اي اميد عبث بي حاصل

شعر از فروغ فرخزاد



نظرات شما عزیزان:

زهراخیراللهی
ساعت14:34---20 شهريور 1390
سلام وب مفید و زیبایی دارید به وب منم سر بزنید و نظر هم یادتون نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com