اس ام اس های فلسفی جدید
 
 
اس ام اس فلسفی - گروه گل یاس

 

عاقلانه انتخاب کن تا عاشقانه زندگـی کنی
چون اگر عاشقانه انتخاب کنی عاجزانه زندگـی می کنی  . . .
گروه گل یاس 
هر چیزی که نگهبان آن بیشتر باشد استوار تر گردد
مگر “راز” که نگهدار آن هرچه زیادتر باشد ، آشکار تر . . .
(افلاطون)
گروه گل یاس 
بی عوض دانی چه باشد در جهان ؟
عمر باشد ، عمر ، قدر آن را بدان . . .
گروه گل یاس 
بعضی ها آنقدر فقیر هستند ، که تنها چیزی که دارند
پول است  . . .
گروه گل یاس 
در دنیا باشید ، ولی با دنیا نباشید
در دنیا زندگی کنید، ولی از دنیا بگذرید . . .
گروه گل یاس 
ذهن مثل چتر نجات است ، وقتی عمل می کند که باز شده باشد . . .
گروه گل یاس 
زمین خوردن چه زیباست اگر هدف بوسیدن خاک پای مادرت باشد  . . .
گروه گل یاس 
زبانت ز عقلت حکایت کند  / بیانت ز فضلت روایت کند
تو را نیست گر عقل و فضل و ادب  / ز گفتار بیهوده بربند لب‏ . . .
گروه گل یاس 
استفاده به موقع از فنجانی آب ، مهیب ترین آتش سوزی را مهار می کند . . .
گروه گل یاس 
چو با ابلهان کَس شود همنشین  / تو او را به چشم بزرگى مبین‏
سزد گر شود خوار و درمانده او  / ز نزد همه دوستان رانده او . . .
گروه گل یاس 
عجیب است
که انسان نه می تواند برای تولدش شادی کند  و نه برای مرگش عزا بگیرد . . .
گروه گل یاس 
سزد گر خردمند با بذل مال  / کند خویش ممدوح اهل سؤال‏
بپرهیزد از خوارى خواهش او  / کند با قناعت خود آرایش او . . .
گروه گل یاس 
هرگز از رودی که خشک شده است به خاطر گذشته اش سپاسگذاری نمیکنند . . .
گروه گل یاس 
بزرگان خود را گرامى شمار  / تو را گر بود جان من این شعار
کنند از تو کوچک تران احترام‏  / به نیکىّ و خوبى برند از تو نام‏ . . .
گروه گل یاس 
 ریشه” گلی است که به شهرت پشت کرده است . . .
جبران خلیل جبران
گروه گل یاس 
چو با صدقه منّت گذارى به کَس  / تو را این چنین بذل و انفاق بس‏
گناهش ز اجرش بود بیشتر  / مزن بر دل بینوا نیشتر . . .
گروه گل یاس 
«عقلانیت باز» آن عقلانیتی است که فراموش نمی‌کند که
«یکی» در «چند» است و «چند» در «یکی» . . .
(ادگارمون )
گروه گل یاس 
کسى را بود عزّت و احترام  / که باشد فروتن چو دارد مقام‏
کند پیشه افتادگى آن بلند  / بپرهیزد از نخوت آن ارجمند . . .
گروه گل یاس
 
نگاه به کار مفیدم، کَس نمی کند
هزار دیده منتظر یک اشتباه من است . . .
گروه گل یاس 
برو تکیه بر حکم تقدیر کن  / نه چون جاهلان ترک تدبیر کن‏
چو کس را رضایت بود بر قضا  / شود از غم و رنج گیتى رها . . .
گروه گل یاس 
در تله ی تعصبات دیگران گرفتار نشوید که این زندگی کردن با حاصل تفکرات آنهاست
استیو جابز
گروه گل یاس 
چو بر دوستان خرده گیرد کسى  / سرانگشت حسرت بخارد بسى‏
گریزند از او دوستانش زیاد  / برندش همه دوستى را ز یاد . . .
گروه گل یاس 
تو را گر نکوهیده باشد روش  / کند دشمن و دوستت سرزنش‏
شوند از تو اطرافیان تو دور  / کجا دوست بتوان گرفتن بزور . . .
گروه گل یاس 
مکن هیچ گه راز کس را تو فاش  / بیا در امانت تو خائن مباش‏
که از آن نباشد خیانت بتر  / بپا گردد از آن بسى شور و شرّ . . .
 گروه گل یاس
چو کس نفس خود را شناسد درست  / نباشد ز تهذیب آن هیچ سست‏
ز پاکىّ و عفّت نگردد جدا  / کند دورى از هر بد و ناروا . . .
 گروه گل یاس
دوست تو کسی است که هرگاه از تو سخن حق بشنود ، خشمگین نشود . . .
(فیثاغورث)
گروه گل یاس 
نباشد گریز از قضا و قدر  / فراوان رسد بنده را، بی خبر
نگردى به تدبیر از آن رها  / گناه است خشم از رضاى خدا . . .
 گروه گل یاس
هرگز در میان موجودات مخلوقی که برای کبوتر شدن آفریده شده کرکس نمیشود
این خصلت در میان هیچ یک از مخلوقات نیست جز آدمیان !
( ویکتورهوگو )
گروه گل یاس
 

 

اس ام اس عاشقانه جدید
 

 

سلام میکنم از روی مهربانی / سلام میکنم از روی شادمانی
سلام میکنم تا جان دارم / که خواننده این سلام را دوست دارم
گروه گل یاس 
آن حرف که از دلت غمی بگشاید / در صحبت دل شکستگان میباید
هر شیشه که بشکند ، ندارد قیمت / جز شیشه دل که قیمتش افزاید . . .
گروه گل یاس 
گل نشکفته در باغ امیدم / ز باغ زندگانی قصه چیدم
ندیدم من ز دنیایم وفایی / به قلبم غصه و غم را چشیدم . . .
گروه گل یاس 
همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی
یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من . . .
 گروه گل یاس
دو چشم آبی ات را میپرستم / لبان عنابی ات را میپرستم
برای من تو بی تابی مکن یار / که من شادابی ات را میپرستم . . .
گروه گل یاس
به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .
گروه گل یاس 
پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست / از بس که گره زد به گره حوصله ها را
یک بار هم ای عشق من از عقل میندیش / بگذار که دل حل بکند مسئله ها را . . .
گروه گل یاس 
دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کار بی اجر
دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول ٬ آه از این زجر . . .
گروه گل یاس 
هر چند کسی میان ما حایل نیست
اما نگهت به سوی من مایل نیست
گفتم قسمت دهم ، ولی میگـو یند
چشم تو به هیچ مذهبی قایل نیست . . .
گروه گل یاس 
آن را که غمی چون غم من نیست چه داند
کز شوق توام دیده چه شب می‌گذراند
وقتست اگر از پای درآیم که همه عمر
باری نکشیدم که به هجران تو ماند . . .
گروه گل یاس 
دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد
نه التـــمـاس هـــایم را
و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم
گروه گل یاس
 
 
دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .
گروه گل یاس 
مرا آن دیده ی تر می شناسد
مرا از خویش بهتر می شناسد
به جرم عاشقی ها سر شناسم
مرا ازپشت خنجر می شناسد . . .
گروه گل یاس 
زندگی شبیه شعریست ؛ قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !
گروه گل یاس 
تنهایی را ترجیح میدهم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com